Termeni și condiții

Atelierul Caritabil Terana este program al Asociației Comunitatea Noastră.

Datele Asociației Comunitatea Noastră sunt:

CIF 29049142

Sediul social: Drumul Jilavei, nr. 58-60, bl. 2, ap. 16, sect. 4, București.

Persoana de contact : Duță Adina, adinaduta.acn@gmail.com

Atelierul Caritabil Terana funcționează ca un magazin neconvențional.

Produsele din cadrul Atelierului Caritabil Terana sunt realizate de voluntari și sunt vândute pentru a strânge fonduri care să fie folosite în derularea celorlalte programe ale Asociației Comunitatea Noastră (vezi asociatiacn.ro)

Produsele din Atelierul Caritabil Terana pot fi vândute doar persoanelor fizice, cu chitanță pe care este trecută suma cheltuită și semnificația sumei (= donație către Asociația Comunitatea Noastră) – dacă se plătește cu numerar. În cazul plății cu cardul sau prin transfer bancar, documentul privind transferul bancar nu are nevoie să fie însoțit de chitanță.

Produsele realizate în cadrul Atelierului Caritabil Terana se pot achiziționa prin precomandă ( de fiecare dată când apăsați butonul comand). Cumpărătorul va fi anunțat, după plasarea comenzii, în cât timp o va primi.

Metodele de plată sunt: în sistem ramburs, prin transfer bancar, prin plată cu cardul (securizată).

Transportul este cuprins în plata finală, se realizează prin FanCurier (de cele mai multe ori) și prin Sinapseria (pe bicicletă – doar în București) și valorează 19 ron.

Drepturile și responsabilitățile cumpărătorului:

– să se informeze cu privire la termenii și condițiile de funcționare ale Atelierului Caritabil Terana online

– să anunțe Asociația Comunitatea Noastră, via mail, dacă există probleme la recepția produsului/ produselor

– să confirme detaliile precomenzii, dacă este una personalizată.

Drepturile și responsabilitățile vânzătorului:

– să anunțe în cât timp va fi realizată și livrată comanda

– să se asigure că cel care plasează o precomandă personalizată își dă acordul pentru realizarea unui anumit produs, cu anumite caracteristici și într-un interval de timp dat

– să remedieze defectele produsului/ produselor vândute, dacă acestea apar din cauza vânzătorului, fără costuri din partea cumpărătorului.

  • să livreze produsele ambalate. Cartonul exterior, în care sunt livrate produsele, este reciclat, dar utilizabil pentru un colet.
  • să asigure service-ul produselor proprii, ca și beneficiu pentru cumpărător, pentru a mări durata de viață a produselor. Transportul nu va fi asigurat de Atelierul Caritabil Terana. Acest serviciu este oferit în cazul degradării în timp a produselor, în baza principiului sustenabilității.
  • să tragă la sorți dintre abonați și să anunțe la începutul fiecărei noi luni, câștigătorul coșului de 150 ron, cu transportul asigurat de Atelierul Caritabil Terana. Câștigătorul își poate alege produse în valoare de 150 ron, o singură dată, în următoarele 6 luni de la primirea mail-ului de înștiințare.

Informații despre produsele comercializate pe site

Produsele comercializate de Asociația Comunitatea Noastră prin intermediul Atelierului Caritabil Terana sunt realizate integral manual. Tiparele produselor sunt realizate de echipa de creație a atelierului sau sunt folosite parțial tipare publice, pentru care autorul lor și-a dat acordul a fi folosite în scopuri caritabile.

Politica de plată și facturare

Plata se face în funcție de alegerea cumpărătorului. Facturarea propriu-zisă nu există pentru că Atelierul Caritabil Terana este un program de antreprenoriat social cu scopul de strângere de fonduri. Sumele rezultate din vânzarea produselor Atelierului Caritabil Terana sunt primite sub formă de donații.

Politica de livrare

Produsele precomandate din Atelierul Caritabil Terana sunt livrate în 2-3 zile după ce acestea sunt finalizate.

Livrarea se face printr-un serviciu de curierat (FanCurier de cele mai multe ori) și prin Sinapseria (pe bicicletă – doar în București).

Politica de returnare a produselor

Conform Ordonanței de urgență nr. 34/2014, clienții pot aplica pentru procedura de retur în 14 zile, fără a fi nevoiți să își justifice decizia și fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art. 13, alin. (3) și art. 14. Cumpărătorul suportă costul transportului pentru returul produsului. Returul produsului se poate face în decurs de 14 zile de la recepția comenzii, doar dacă produsul nu a suferit modificări.

Rugăm clientul să ambaleze cu grijă produsul pe care dorește să îl returneze, astfel încât acesta să fie bine protejat în timpul transportului. În caz contrar, Asociația Comunitatea Noastră (prin Atelierul Caritabil Terana) va fi exonerată de orice responsabilitate privind evetualele deteriorări.

Dacă produsul returnat este deteriorat, fără eticheta de identificare sau are semne de utilizare, ne rezervăm dreptul de a refuza returul contravalorii produsului. Nu putem accepta pentru retur produse care au fost modificate sau deteriorate.

Dacă returul se realizează cu respectarea condițiilor enumerate mai sus, contravaloarea produsului returnat se va achita în termen de maxim 14 zile calendaristice de la recepția returului. Suma înapoiată nu include cheltuielile de transport.

Ținând cont de prevederile OUG 34/2014 – privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative, în momentul în care decideți să returnați un produs, trebuie să informați în scris Atelierul Caritabil Terana pe adresa de email adinaduta.acn@gmail.com despre toate datele specifice returului și retragerii din contract. Pentru a ușura procedura de retur, Atelierul Caritabil Terana pune la dispoziția dvs. Formularul de retur, care poate fi copiat și trimis prin email și expediat în același colet cu produsul returnat. Completarea formularului de retur este obligatorie, informațiile prevăzute în formular fiind necesare pentru corecta identificare a produselor și documentelor de livrare, precum și pentru emiterea documentelor de retur și restituirea contravalorii produselor. Pentru fiecare comandă, se acceptă un singur retur al produsului.

Formularul de retur: https://docs.google.com/document/d/1PvZKWsCnuJkKprGUBbIPrRd5vvIq0gAiphgeqrXykbg/edit?usp=sharing

Expediați coletul pentru retur la adresa: Drumul Jilavei nr. 58-60, bl. 2, et. 3, ap. 16, sector 4, București.

Contravaloarea produsului returnat se va achita în termen de maxim 14 zile calendaristice de la recepția returului, prin transfer bancar, în contul bancar pe care îl furnizați în Formularul de retur.

Costul de transport pentru returnarea produsului cade în sarcina dvs. Coletele care vor fi trimise cu plata ramburs nu vor fi acceptate.

Politica de garantare

Asociația Comunitatea Noastră garantează integritatea și calitatea produselor comercializate în cadrul Atelierului Caritabil Terana. Fiecare produs este realizat manual, verificat și atent ambalat. Fiecare produs cuprinde în descrierea lui de pe site în ce condiții trebuie întreținut. Asociația Comunitatea Noastră nu se face vinovată de deterioarea produselor când nu se ține cont de recomandările de întreținere.

Modul de soluționare a litigiilor

Orice litigiu se va soluționa pe cale amiabilă. Adresa de mail adinaduta.acn@gmail.com vă stă la dispoziție în acest sens. Vă rugăm să precizați în titlul mail-ului ”Urgent”.

Reclamația se poate înregistra, în caz că nu sunteți mulțumit de răspunsul nostru, și pe Platforma Online de soluționare a litigiilor, accesând link-ul http://www.eccromania.ro/sol/articole/platforma-sol .

Reclamații se pot depune și către ANPC http://www.anpc.gov.ro/ .

Politica de confidențialitate privitoare la prelucrarea datelor cu caracter personal.

Asociația Comunitatea Noastră oferă pe site-ul terana.ro un spațiu securizat, unde datele sunt folosite strict pentru comenzi și donații. Asociația Comunitatea Noastră nu se face răspunzătoare de atacurile cibernetice care depășesc capacitatea securizărilor existente.

Asociatia Comunitatea Noastră ia în calcul și respectarea noului Regulamentul UE nr. 679/2016 ce are scopul de a proteja informațiile personale ale fiecărui client, prelucrarea și libera circulație a acestora. În acest sens, se aplică măsuri tehnice și organizatorice adecvate pentru protejarea datelor cu caracter personal împotriva oricărei forme de prelucrare ilegală.

Politica de informare despre cookie-uri.

Asociația Comunitatea Noastră nu trimite mesaje promoționale fără acordul persoanelor.